Jag måste visa..

346465-82Jag tror att det är idag min syster Elisabet o hennes man hämtat hem denna dvärgschnauzervalp, en hona! Vilken goding, man blir ju sugen!  Fick hur som hellst  den här bilden på datan idag. Jag vet att hunden skall heta Edda. Jag har sett Elisabets dotter Kajsas hona av samma ras men inte samma färg. Trevlig ras har jag förstått o stor på nått vis trots sin relativa litenhet.  Rasen verkar jättetufft charmig!
En annan goding tycker väl många Carola Häggkvist är! Inte jag inte! Sommaren 1993 satt hon nån meter bakom mig o mitt  äldsta barn-barn Pelle, nu 19 år, när vi var i Stockholm o titta på en gospelkonsert i Kungsträdgården! Jag blev ganska irriterad på henne, truten gick i ett under hela konserten!  Jag vet inte jag, antingen är hon utstuderat "kåt" efter presslöpsedlar eller ochså är det nått som inte.......?!  Storhetsvansinne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0