Långrundan idag...

Ja, det blev det! Snön höll på o töa bort,slafsigt under sularna! men det skiter väl en viking i!  Rundan tog cirka 1½ timme. När värmen kommer brukar jag gå längre. Nere vid strandpromenaden tjattrade jag med änderna o bröd fick dom ochså. Den vita verkar inte vara mobbad eller stressad längre o höll sig väl framme! Min favoritaffär Netto fick besök efter dusch o sen frukost som vanligt. tar bara en kopp kaffe o en bit banan innan motionen

 Läst tidningar på nätet o skickat in ett foto till Nerikes Allehandas fotogalleri. I nån av tidningarna läste jag om Venezuelas president Chaves, är det riktigt som det skall vara där!? Det finns ju många som hatar USA av olika anledningar men Chaves hat  är ju obeskrivligt! Själv skulle jag alldrig komma på tanken att hata USA, har överhuvudtaget inget behov att hata någon, det närmaste i så fall är väl självmordsbombare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0