Läste i tidningarna....

Det klaras upp allt färre mord står det i en av tidningarna! Men det lungt, det jämnar ut sig(egen teori) Polisen klarar av fler andra brott desto bättre t.ex att "gripa" folk som cyklar utan ljus i mörkret!

Tja, i en annan  tidning läste jag att kvinnor blir sjuka av ojämnlikhet! Jag tror(egen teori) att kvinnorna inte kan bli riktigt  jämnlika förrän vi män klonats på nått vis till att ochså kunna föda barn! Frågan är om det räcker för fundamentalistfeministerna!? Sen kan man ju bo själv för att komma undan problemet, då får man ju göra både mans o kvinnosysslor! Ah, jag får gå in o titta om jag hittar mer intressanta grejor o läsa, återkommer kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0