Nästan i klass med Gina Lollobrigida?!

346465-80Ja, oj,oj, oj,! Det skall gå långt innan jag jämför nån med en av mina idoler Gina men här är det på gränsen! Denna kvinna, Marita ULVen i SKOGen gör mig lycklig nästan varje dag! Vilka uttalande,  vilken bredd inttellektuellt, vilken förmåga att vara generös mot  oliktänkande, vilken humor, vilket tunnelseende, vilken förmåga att se annat än svart o vitt och vilka analytiska uttalande, det så man ryser av vällust! Marita har så många fantastiska uttalanden och vilken bakgrund, varit medlem i Kflm!

Jag måste ochså citera 2 av hennes uttalande som kommer att gå till historien p.g.a. skarpsynthet o mänsklig värme.  1 " det  kändes som en  statskupp" uttalat efter valet. Jag har inte ord, vilken analytisk förmåga! Vidare då när dataskandalen som folkpartiet stod för uppdagades kom Marita med följande jämförelse att Lars Leijonborg inte var bättre än en våldtäcktsman, tog hon senare tillbaks, vilket jag inte kan förstå!

Ja,  jag hoppas Marita fortsätter o charma mig med sina sostifikerade uttalanden som visar en varm kvinna som även i fortsättningen har empati för oliktänkande!

Min egen lilla analys blir att Marita är en stor tillgång för Alliansen!
Foto www.warnberg.blogg.se, citat Wikipedia P.s Tyvärr gick min ännu mera spontant skarpsynta politiska analys åt , hm, SKOGen p.g.a. serverfel i går kväll! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0