Ny lokal

346465-87I dag har det varit månadsmöte för pensionärsföreningen Spf. Vi har hyrt ny lokal nere vid hamnen nästan, Iogt-Nto lokalen. Idag vann jag inte något på brickorna! En man från Lekeberg visa ett bildspel, Årstiderna till vacker klassisk musik. Vidare berättade Torsten om resorna vi skall göra i sommar(endagarsresor)! En skall gå till Nora i slutet av maj men då är jag i S-holm, en skall gå till Nås i början av juli( intressant, där växte min far upp) en skall gå till Motala o en till Zarah Leander museet i närheten Norrköping, båda i slutet av sommaren! Vad har jag mer gjort i dag, jo pratat med Rolf o Ann-Marie i telefon o med Lars i södern ochså! Ja, det räcker bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0