Titta o njut....

346465-91Ja, när jag vakna i morse var det som halleluja eka inom en! Solen lyste, några cm snö täckte marken, Örnie börja sjunga(eller vad man ska kalla det), jag såg nästan skotten på mina nyklipta hibiskusar växa i ljuset, undertecknad fick  vinterskorna på sig(ja även det andra) o for med ett glädjesprång ut genom dörren på rundan. Livet är härligt, idag var det nästan ett snäpp bättre!

Den här veckan tycker jag  det har varit både vår, vinter o höst i Askersund! Jag har gått mina rundor o förvånat mig. Omväxling förnöjer säger de kloke! Ja det håller jag med om. Det just det där o ha förmågan o va förnöjsam o det är helt gratis! O det är ju väldigt bra för en pensionär! Nä nu skall jag gå o se Zlatan på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0