Vilken tjej!

346465-78Jaa, ord finns inte för att beskriva denna kvinna! O även ifall hon blir skadad o inte uppnår samma formtopp som just nu så har hon ju framtiden för sig! Charlotte Kalla är ju inte mer än 20 år! Hon måste ju ha samma talang som Carolina Clyft o Anja Persson t.ex! O vilken utstrålning hon har!

På rundan idag var det nästan en decimeter snö! Min ensamma favoritgås såg jag inte till, börjar bli lite orolig! Däremot såg jag gravänderna på nära håll när dom kom simmandes ut från en vassrugge! Annars var det inte mycket fågelliv, blåser o var kallt -2,6.
När jag kom hem hade en av mina kompisar Lars pratat in meddelande på telesvararen. Han kommer i.e.m. nån gång.  Har 55 mil o köra Min svåger Erland ringde ochså. Vi tyckte vi hade haft en mycket trevlig dag igår!
Foto. www.city.se/polyfoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0