Jag är totalt matt!


Jag vet inte om jag har sett en bättre tennismatch än den i dag mellan Roger Federer och Raphael Nadal i Wimbledonfinalen. Kanske nån av Björn Borgs, nä jag tror inte det. Dessa världens bästa tennisspelare varav Federer kanske är den bäste genom tiderna och Nadal blir kanske så småningom om knäna håller. Han är dock bara 22 år.. Federer är 27-28 tippar jag och har varit skadad i år och inte gjort sig själv riktig rättvisa. Jag tycker om båda spelarna för att dom verkar så trevliga. Oj, sicken holmgång dom gick! Jag är totalt slut. Jag trodde faktiskt Federer skulle ta femte set men Nadal gav sig inte trots 2 missade matchbollar i andra set, eller var det tredje. Nä vet ni vad, detta var sport på högsta nivå. jag är glad att jag fick se en sån här match och jag hyllar spelarna. I sista set var jag så fashinerad att jag inte höll på nån av spelarna. Nä, det här glömmer jag aldrig!  Bild: itsalreadysigned4u.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0