Vad skönt det var!


Nu blev det rundan igen efter en del dars uppehåll med god mat och några öl o annat. Dock får jag säga att det inte varit något drickande av starka drycker än några öl hemma o på krogen. Däremot mycket kaffe o kakor. Det är ju så att ibland får man unna sig nått särskilt ihop med vänner o anhöriga! Nu är det som vanligt igen, nästan, och rundan är en pärla o gå. Jag har lätt för att gå upp i vikt när jag inte tränar så 85 kg vägde jag idag. Brukar väga runt 83,5 ganska exakt.
                                   Ankorna är nu fullvuxna och jag räknade dom till 15 med föräldrar. Jag såg ochså att lingon kan det bli en del(en del är halvröda) om det blir regn. Hoppas jag kan få ihop lite. Såg i tidningen att på lördag är det Gamla grejornas dag i Askersund nere i hamnen. Några mer grejor skall jag inte ha men titta på dom kan man ju o äta en glass där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0