Är han ute efter oavgjort?


Jag har precis läst den svenska laguppställninge. Att Anders Linderot inte skulle vara med, det är naturligtvis riktigt med en sån lång skadeperiod men vad i allsindar är Lagerbäck ute efter, gneta sig igenom gruppen. Hade jag fått ta ut laget hade jag ersatt Chippen med Sebastian Larsson, det har jag sagt innan. O Källström en spelare av internationellt snitt o värde, han nobbas som vanligt. Meningen är väl att Kim skall komma in om Sverige ligger under!
                                      Jag säger en gång till JAG VILL HA EN NY FÖRBUNDSKAPTEN med andra kvaliteer. Visst det är jäkligt bra att ta oss till slutspel varje gång men..... han måste ju börja förnya en gång för alla! Jag är ochså bekymrad över Ljungbergs status. Lagerbäck måste nån gång lägga av med "de heliga korna"
                                     Det är möjligt att det går bra ikväll men in med unga spelare, duktiga i Europa efter EM.
Foto  fotbollsexpressen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0