Felaktigt fokus i frågan....

Ja, det tycker FRA:S generaldirektör Åkesson i frågan om signalspaningen via kabelnätet.
                          Han säger vidare:Det är bissart att tänka sig att staten ska snoka i människors privatliv Felaktigt fokus i frågan. Det är en vansinnig tanke.

 
Alltså, det är så att jag skicka precis ett e-mail till en kompis!  Hur skall det gå, jag är jättenervös. Kommer Säpo att stå utanför min dörr? Kommer mina anhöriga att råka illa ut. O hur går det med min integritet,  o tänk om dom ger sig på parakiten Örnie! Vågar jag gå förbi den Svenska ankdammen i hembyggdsparken där ankerna tjattrar o hatobjekten frodas. Nä jag böjer knä o ber en bön. O  store gud, låt lobbyisterna o journalisterna ta över i Sverige så det äntligen kan bli ordning i den Svenska ankdammen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0