Inte mycket folk ute.....


Dock var den här duvan ute o gick i hembyggdsparken. Jag har träffat på den flera gånger och den är inte alls rädd av sig. Har sett skogsduvor här ochså men dom är rädda o mycket större. Det här är väl den vanliga stadsduvan. Att det inte var mycket folk ute är kanske inte så konstigt, en del led väl av självförvållad huvudvärk. Vi svenskar har en konstig inställning till alkohol. Var på en fest med nysvenskar en gång. Dom har ett annant förhållande till alkohol, har inte behov av o vräka i sig! Har även rekognoserat ang. blåbär. På måndag skall jag nog få hem några dl iallafall. men som förra året är det ju inte! Sen behöver man ju inte jäkta, brukar cykla ut på e.m. o gå i skogen några timmar, natur o blåbär, kan de bli bättre! Har fått en blåsa på hälen, ganska stor, men jag brukar sticka hål på den! På måndag får jag gå på apoteket o köpa compeed o lägga på, de här mjuka plåstren, då läker det bra! Full fart  o extrasteg i skogen så det blev en lång runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0