Italien blir farliga!

Frankrike hade väl lite otur, men Italien var klart bäst och förpassade mitt favoritlag dit pepparn växer. Jag tror Spanien kan få problem med Italien när dom möts i kvarten. I den andra matchen möttes Holland o Rumänien. Holland vann trots många reserver med 2-0, oj,oj! Ja, oj.oj. för Sverige får möta Holland i kvartsfinal om dom spelar minst oavgjort mot Ryssland. Jag har rötter på min mormors sida i Holland men jag har aldrig hållt på dom direkt, kanske när Croife(antagligen felstavat) spela för 30 år sen.  Jag kan faktiskt inte komma på vilka jag hållit på under årens lopp, förutom Sverige förståss!
                                          Ja, vi får hålla tummarna för Sverige ikväll o hoppas att vi får möta Holland. Sen är det väl kört, men....  Nu lyser solen igen, måtte den lysa över Sverige ikväll rent symboliskt, vädret ska tydligen vara dåligt  där dom ska spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0