Ja verkligen allt möjligt..

Dan bara försvann idag. Upp samma tid som vanligt. Åt mitt ägg o drack mitt kaffe.Försåg mig med radio med hörlurar, vattenflaska, kamera o mobil och sen gick jag iväg på rundan. När jag gått en bit ringde mellansonen Bengt. Vi pratade säkert minst under halva rundan som nog tog ca 1 1/2 timme. Tog en lång runda idag eftersom jag knappt kände nått i höften. använder nu mina mjukare skor(nygamla). Tror du det kan vara anledningen, Rolf A. Sen när jag kom hem ringde min syster Elisabeth som jag sökt. Vi pratade i angeläget ärende. Sen blev det grötfrukosten med tidningsläsning. Duschade. Bytte om. Efter det kom posten med  kortläsare från min bank Blev nyfiken på detta men cykla ner i stan för att köpa Clarityn på apoteket. Jag är nämligen allergisk mot myggstick, får svullnader  o klåda. Det har ochså bättrat sig i e.m. Från apoteket via hamnen (runda)till Lilla Kafeet för möte med SPF:s styrelse(extra). Kaffe , kakor o prat om hösten o utfärder m.m. Efter det mötet som nog varade 2 tim(fanns ingen anledning o jäkta) cyklade jag förbi hemmet upp till Netto där jag veckohandlade. Hem åt middag samyt gick in på databanken med den nya kortläsaren. Gick alldeles utmärkt, skönt o slippa dom här skrapkoderna. O nu är kl. nu 18:50. Nu får det nog va så med datan idag. Nu skall jag läsa AB:s EM magasin o se på fyrans EM magasin.det drar ju ihop sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0