Några regnstänk, inte mer....

Enligt SMHI har det kommit 0,2 mm hittils i Askersund. Men på andra ställen i Sverige har dom fått betydligt mer regn o även åska. Har sett på åskseit att det åskat rätt mycket vid Vänern, ja lite runt i kring.
Rundan idag  gick snabbt. Alla husbilar var försvunna, d.v.s. tradjazz enntusiasterna. Jag fick mitt lystmäte o trevligt hade jag med vännerna. Nu hade jag ju tur o fick höra det kanske bästa bandet i en timme. O höra på en massa band i flera timmar, nä, sån fantast är jag inte! Det var lite folk ute överhuvudtaget. Dom trodde kanske att det skulle bli mer regn o åska som dom varnat lite förr i lokalradion! Ja, som sagt det var nästan maxfart idag o höften klara sig bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0