Oh store konung, jag ger mig!


Jag knäböjer, jag kysser din hand! Vad hände, jag är alldeles konfunderad. Var Sverige så bra att grekerna såg ut att ha ätit sömnpiller eller var dom dålgt tränade eller var dom paralyserade av Zlatans gestalt. Hur som hellst får hela laget en eloge. Daniel Andersson visade sig vara lika bra som Linderoth. Mellberg var fantastisk, Zlatan är ett fenomen. Men vad höll grekerna på med. hade dom druckit för mycket ouzo eller klara dom inte trycket som europamästare! Nu blir det en rolig match att se mot Spanien på lördag. Spanien slog ett RYssland med 4-1 som såg, ja jag blev inte klok på dom heller. Pojklagsaktigt i vissa situationer. För dom som inte vet det slog Sverige Grekland med 2-0 efter bl.a ett drömmål av Zlatan! Foto svenskafans.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0