Runda som slutade med glass i hamnen

Idag knallade jag och en Spf:are till iväg på "fågelskådningsmotionen" Men det var inte samma kompis som förra gången. Hur som hellst hade vi trevligt, såg på doppingbona, hörde konstiga ljud från vassen och såg andmamma med barn. Sen skulle vi ut på ön(Borgmästarholmen) o dricka kaffe men serveringen öppnar först nästa vecka på vardagarna. Vi gick runt ön iallafall. Sen gick vi tillbaks till hamnen, köpte glass, o satt o prata nån timme om allt möjligt. Sen gick var o en hem till sitt. Hemma gick jag igenom posten, förutom reklamen som vanligt så hade det kommit nytt kort med engångskoder trots att jag fick kortläsare härom dan. Den ene handen vet inte vad den andre gör. Det kostar pengar det! Nu fortsätter jag o skriva om mina tankar om fotbolls em och vilka lag jag tror går till final!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0