Det skönt o bada?

346465-144
Efter hembyggdsparken kom jag då ner till strandpromenaden och fick syn på den här badande hunden(skotte nånting tror jag rasen kallas, en sån där hund som fanns på dom där magneterna förr med en vit o en svart  på). Ja, ja, han  gick lugnt omkring i regnvattnet o verkade njuta till mattes stora förundran.Han hade kanske blivit influerad av änderna på andra sidan vägen! I dag gick jag en lång runda o det gick bra. Vid porten hemma mötte jag grannfrun som pratade om att det hänt en bilolycka ganska nära där vi bor. På radio hörde jag sen att det var en man som kört rakt in i en friggebod! Ja, man undrar, jag får läsa på Na:s nätupplaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0