Skall alla in i fållan?

Människans lika värde o rättigheter är grundläggande i en demokrati. Inom vårt största parti, S, verkar det bara vara de som röstar med S som är värdiga medborgare!
 Socialdemokraterna i Stockholms läns landsting har i hemlighet kartlagt tjänstemännens kontakter med media!
Syftet:att ta reda på att ta reda på om de är motarbetade av sin förvaltning.

Uttdrag ur S-mannens Magnus Ljungkvists mejl till förvaltningsavdelningarna: " Som ett led i denna genomgång begär jag därför ut samtliga in- och utgående korrespondens-e-post, fax eller brev- din förvaltnings kommunikatörer och pressansvariga haft med följande medier: Aftonbladet, Dagens Nyheter, Expressen, Länstidningen Södertälje , Metro, Norrtälje Tidning, Radio Stockholm, Stockholm City, Svenska Dagbladet, Svt:sAbc-redaktion samt tv 4.
  Är syftet från socialdemokraterna att  försöka skrämma landstingets personal till tystnad undrar Landstingsrådet  Catharina Elmsäter-Svärd.
Fakta ur Expressen

Undertecknad har inte sympatiserat med socialdemokraterna på de sista 10-15 åren. Jag hoppas att jag är en bra medborgare för det o tänker inte gå under jorden o skrämmas av maktfullkomlighet!  Att tro att man som det största partiet är de enda som har monopol på sanningen, i praktiken o teorin, är ganska övermaga tycker jag!

Ja, för attan nu blir det Charlotte Kalla, fotboll, v-75! Senare vet jag inte om jag skall avbryta matchen i slutspelet  i ishockey Frölunda- Färjestad för melodifestivalen. Måtte för kors i jösse namn Christer Sjögren inte vinna! Men det här om att baken är delad gäller ju i alla sammanhang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0