Inte bara hästar...


Rundan idag gick alla tiders o vädret var väl som i halva Sverige, minst, superbt! Gick o tänkte på helgens sköna vistelse i S-holm. På Solvalla under elitloppet titta man ju inte bara på 4-benta ston o fotograferade utan även dennna "barbröstade" nunna slank med i arkivet! Man fick titta flera gånger när man såg nunnan på avstånd innan man förstod att det var behag på behag så att säga. Vi pratade inte så mycket men jag tror att det var en möhippa. Ett slag hade vi en teori om att det var en man som klätt ut sig, men så var det ju inte!
                                                I morgon blir det en lugnare runda. Skall på torsdagarna i fortsättningen i egenskap av "friskvårdskonsulent" anföra mina SPFkolleger från hamnen längs stranpromenaden mot sevärdheter, bekanta o obekanta. Jag kommer att ha fågelboken med mig. Nä, nu är det tid att gå ut på balkongen o sola! Får se om det blir mer i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0