Ja, då var man hemma igen!


Nu när jag kom hem så var det 29,7 grader i skuggan. All tiders! Börja först med att lämna dubbeln på spelhåla nord. sen ner på stan o köpte ett pannband på sportaffären "allt i allo". Sen ner till hamnen o köpte den omtalade glassen. Smaskade den i mig o fortsatte mot via strandpromenade till min favoritbänk. Lite därifrån stod mannen på fotot o provade utrustningen inför SM i antingen nationellt eller internationellt mete i Linköping. Vi pratade emellan han mätte, stegade o kastade. Sen for jag upp mot hemmet o satte mig på en bänk i parken framför huset o pratade med en äldre dam. Sen gick jag upp till mig. Rundan tog faktiskt 2 timmar. Nu sitter jag och väntar på att min svåger skall ringa in sitt v-75 tips. Det var det hele, nu stänger jag apparaten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0