Ny djurart i Askersund!


 Rundan idag gick bra, hårt tempo med lite smärta men de bara o gå på som vanligt har jag hört! Men nere vid strandpromenaden blev det ett abrupt slut. Jag bara stod o gapa, en ny djurart hade dykt upp i Askersund. Det får jag ta in i tidningen. Ev. läsare kan gärna meddela mig om dom vet nånting om denna djurart innan jag kontaktar Grönköpings Veckoblad. Nått som ytterligare förvånar mig är olikheten mellan djuren! Mycket förundrad gick jag mot bron till Borgmästarholmen

På Borgmästarholmen är det grönt o fint. Några djur syntes inte till, varken två eller fyrbenta. Kafeet är än så länge bara öppet på lördagar o söndagar, synd det hade smakat bra med en kopp kaffe efter min sensationella upptäckt. Sen blev det hemmet via hamnen o kyrkogården.
              Till helgen blir det Stockholm. Där kommer jag att beskåda  bl.a. ston av andra djurarter, både två ock fyrbenta! Bloggen får vila upp sig så länge efter alla sensationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0