Studiedag för "gubben"!


Fotot taget för nån månad sen av sjön Åmmelången vid Åmmeberg.
                                    idag har det varit studiedag med KPR(kommunala pensionärsrådet, ersättaren fick ochså vara med(undertecknad) och kommunpersonal.  Vad som avhandlats har bl.a. varit .................................................................................. biståndsbedömning,äldreomsorgsplan,visioner, framtidsperpektiv, anhörigstöd,föreläsning ang de äldres mat till hemmet o på boendena. Askersund har väldigt fin kvalite på sin mat till de gamle. För mig var det bl.a. roligt att få reda på att när jag behöver ett boende hos kommunen i framtiden? så kan jag begära att få detta i Örebro kommun.
                                     I morgon skall jag gå min första runda på en vecka. Det skall ochså bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0