Tomt,tomt, tomt


Nu är de sista djuren försvunna från Hembyggdsgården, både hönsen o ankorna. Ankorna har jag ju följt sen de kläcktes. Ett halvt år fick alla utom nån eller några hanar som fortsätter livet för att bli pappor nästa år!  Så är det i ankornas värld!
                          På rundan idag var det fortsatt snöigt på vissa ställen trots plusgrader. Rundan gick bra utom att jag fick lite känning av vänster vad. Jag tackade idag nej till att fortsätta i tetergruppen Ibland säger jag ja utan att tänka mig för. Har så många andra intressen så jag får begränsa mig med SPF, annars blir det fel!
                         Ja, nu är Amerikanska presidentvalet i full gång. det känns lite otäckt för Obamas skull att han ses som nån frälsare i Amerika o världen. Jag har ju sett så snabbt buffelhjorden kan vända. Till valet 2012 lär vi få se om han klarade av det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0