Nu saknar jag rundan!


Det är nu snart 14 dgr sen jag gick den senaste rundan. Det här ju en talande o vacker bild från rundan då den kommit till strandpromenaden. Det blir nätt runda på måndag, har jag tänkt mig. Vikten, ja, den är nu 85 kg o där har jag satt gränsen uppåt! För fjorton dar sen vägde jag 84,5 såg jag på almenackan så de ok som det är nu. Har skickat in en "felanmälan" till SJ via datan om förseningen mellan Stockholm - Mjölby o vidare mot Hässleholm. 
                                    För övrigt är det ju min spel o sportdag idag som vanligt. där blir matchen Helsingborg-Elfsborg prioriterad så alla travlopp ser jag ej. Sen kommer ju matchen i kväll från globen, nhl-premiären mellan Ottawa och Pittsburg. Lördagarna är alltid vikta för sport o spel när jag är i Askersund. Leve entusiasmen!
                                 Ja, nu skall jag till spelhålan o hämta ut min andel på v-75. Erland tippar systertipset denna veckan ochså men sen kör jag igång med det åtminstone tll nyår! Ja, hä va int mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0