Som hund o katt,nää!


Fick detta foto via datan från en av mina  från en av mina systrar. Bilden är ett bevis på att uttrycket, (osams) som hund o katt inte alltid stämmer. Katten heter Bosse o dvärgsnauchern heter Edda.
                                                              RUNDAN
Nema problema, men lite segare än i onsdags Mycket änder längs strandpromenaden. En del är på väg söderut. Det syns för dom är betydligt skyggare än de stationära änderna. Mycket damer som var ute med stavar idag. Mildare i luften, 12,5 grader. Jag håller målsättningen på vikten, under 85 kg. Vägde 84,8
                                                            SPORT
        V-75 ingår ju i travsporten o v-75 tipset skall jag titta på idag. Höjdaren imorgon på Åby blir ju duellen i gulddivisionen  mellan Commander Crowe o Triton Sund. Sen deltar Åby i det här försöket med open strech. Åby har till och med dubbla spår. jag tycker inte om det. Jag skall nu tippa "syster"tipset minst t.o.m. december. Har haft 2 veckors uppehåll men nu kör jag på. Jag har tippat 3 gånger o det har inte gått bra men nu kommer jag att ha tid på mig! 
                        Har suttit o tittat lite på tennis från Stockholm Open  här på webben. Ikväll skall jag se Robin Söderling spela kl 20:00 men det blir på TV  TV4 sport visar ishockey från allsvenskan, men det blir tennis.
                        Igår blev det ju en rätt rolig match att titta på mellan Rögle o Djurgården. Det blev 3-3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0