Tutingen blev det o klippning.

Trots blåsandet cykla jag ner till hamnen innan kl blev 10  för att se om  några SPF-medlemmar ville gå med på en liten runda idag. En medlem var där nere med sina hundar vilka hon gick o lämnade i sin lägenhet. Sen gick vi o fikade på cafe Tutingen i stället o hade trevligt. Där sitter alltid folk. In kom ochså ett gäng tjejer med barnvagnar. Nä, men titta sa jag till dom, här kommer tjejligan! Munterheten spred sig i lokalen. Tjejligan var dock icke riktigt homogen då 2 av bebisarna var killar, vilket påpekades! Tiden gick fort och det var inte lönt o cykla hem för 12:45 skulle jag gå o klippa mig hos tjejen i hörnan. O det blev gjort o vi hade ochså trevligt. O sen cykla jag hem till tjejen Kalla. Oj,oj, oj, det blev mycket tjejer  det här, det är så det går runt i huvet.!
                               Men nu skall det inte handla om tjejer utan killar. Dom killar som spelar fotboll i ÖSK o vilka jag o Rolf A. m.fl. skall betrakta på måndag kväll då dom möter Hälsingborg. Kommer att ta buss in till Örebro på måndag. Att cykla blir det inte den här gången. det är inte så länge sen som jag var förkyld eller vad det nu var.. Nu är jag frisk sen en och en halva vecka men nån måtta får det vara även för en stålman! Hör av mig i kväll eller senast i morgon, Rolf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0