Arg, ung man...


 Ja, gott folk. Man är jag ju men ung o särskilt arg är jag inte. Däremot har jag något slags rättvisepatos när överdrifter o propaganda överskrider förnuftets gräns där galla o floskler öses över en motståndare på ett dramatiskt sätt. Att dela ut beröm för något som ens motståndare gjort bra tillhör god ton och saknas alldeles för lite i t.ex. svensk politik. Allting är faktiskt inte bara vitt o svart! Så känner jag o det kämpar jag för!
                                              Om ca 1 timme far jag söderut. Tittatill vakter är ordnade till Kalle-Kalla. Käns bra! Hoppas granfrun frisknar till! Och själv känns det bra som vanligt! Vi hörs om ca 5-6 dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0