Börjat igen!


Ja, då återuppväckte jag Spf:s torsdagsmotion. Idag blev vi 3, undertecknad o mina kompisar på bilden. Vi tog det lugnt  längs strandpromenaden. Jag har ju förklarat för mina Spf-kompisar att det blir inte sån fart som när jag går själv. Dessutom är det en social grej, umgås o ha roligt. och det hade vi idag! Dessutom får jag reda på en del om Askersund som jag inte vet. Ja, inte bara jag utan damen i grått ochså som är relativt nyinflyttad. Sedan avslutades det hela med kaffe hos damen i rött. Vi satt säkert o pratade i en timme!
                       Ja, tiden går så väldigt fort. Om en vecka åker jag till Simrishamn o är där några dar!
 I kväll ser jag fram mot elitserien i ishockey på Canal +, som har suveräna sändningar. Kvällens match är Linköping- Modo. Vilka jag håller på!  Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0