Örebrofärden dag 3 16/8

Ja, söndan ja!  Det var en dag jag började med att gå runt huset  när jag gick upp! Har man ett ryggskott så är motion o rörelse det som är allra bäst. Frukost blev  ju sen serverad av den utmärkta värdinnan. Som alla förstår åt jag gott o blev uppassad när jag var hos Rolf o Ann-Marie, som vanligt !
                                         Sen åkte vi omkring med bil i Örebro o titta på olika bostadsområden o det var intressant, bra områden o +55 sådana med. Idag(21/8) var fresten en lägenhet ledig i Brickebackens område med omedelbar inflyttning o den fick jag ju tacka nej till. Jag har ju 3 månaders uppsägning på min lägenhet så tredubbla hyror går ju ej!  Hur skall man kunna tajma det men jag antar att regeln om 3 månaders uppsägning gäller även hos ÖBO i vanliga fall.
                                 Ja sen på kvällen så grilla vi på kvällen och såg lite på VM i friidrott har jag för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0