Ingenting är omöjligt!


Nä verkligen inte! Är vi bara på rätt plats o får en ide så där "huxflux" så. Mannen på bilden heter Lars och gjorde världens klipp i måndags. Dessutom jobbar han som synes på denna spelhåla vid torget i Askersund. Jag har pratat med honom många gånger i samband med tipsinlämning och lottköp. Lars kommer fresten från Luleå och jag har ju bott där på 50-talet så lite anknytning har vi ju på så sätt så att säga. Han hade tänkt sig att spela resultaten i 3 ishockeymatcher på bomben. P.g.a. mycket folk i butiken tryckte han in en huxflux i stället som visade sig ge 1 MILJON KRONOR ! Att vinsten blev 1 miljon berodde på att Lars var ensam om att få in de rätta resultaten!!
                         Jag var inne i går på spelhålan. Skylt fanns om vinsten o Lars jobba men höll masken. Men idag så förstod jag ju vad som hänt. Grattis Lars o ni ser att de mest omöjliga saker kan inträffa! Varen optimistiska om det mesta!!    Källa Nerikes Allehanda, Björn Palmqvist, foto Björn Palmqvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0