Oj,oj,oj säger jag bara!


Idag har jag mys -och pysseldag. Vad jag har gjort hittils vet jag knappt. Joo, jag har dammsugit!
                     Men i går kväll såg jag på ishockey till kl 3 i natt. I morse vakna jag till vid 8-tiden o gick o titta på termometern. Det var -18 grader ute! Sen gick jag o lade mig igen o vakna vid 10-tiden. Då tog jag detta kort. När jag tittar på bilden så vill jag nästan ta en tröja på mig. Bilden liksom sprider kyla. Men det är alldeles vindstilla ute o tempraturen är just nu(15:40) bara -12. O när jag ser detta så undrar jag, hur kallt kommer det att bli i natt? Kyla ja! Blåser det inte så är ju detta toppenväder!! O så vackert det är med den vita snön i solen!
                            Ja, nu skall jag gå och lämna in en dubbel till kvällens v64 på Solvalla. Sen skall jag äta ärtsoppa o läsa ut? tio små negerpojkar och se på travet kl 19 i tv. Efter det så blir det Morden i Midsummer på tv 1! Apropå deckare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0