En kortare o snabbare runda..


I dag var det 11 grader kallt när jag gick ut. All right, tänkte jag här blir det en kortare snabbis för o hålla värmen. Mobilen har jag alltid med mig, den linda jag in i flera lager hushållspapper innan jag la den i byxfickan. Kameran är i läderfodral så den var jag mindre "ängslig" för!. Fotot är taget mot det hållet jag bor, 1 km bort ungefär på andra sidan gamla Örebrovägen. Nu går ju väg 50 utanför stan.

Här har jag kommit längre mot söder och man kan säga att västra delen av hembyggdsparken med hembyggdsgården ligger bakom skogsområdet alldeles i närheten. Fotona ljuger lite, det ser ut att vara längre bort än det är! Strålande sol ser ni att det är! Ja, sen gick jag i rask takt västerut förbi vårdcentralen och..

hamna till slut i närheten av Icajouren och tog fotot mot baksidan av bostadshuset där jag bor på 3:e våningen. Så för en gångs skull "missade" jag både hembyggdsparken, strandpromenaden o hamnen. En riktig snabbis blev det men jag styrketränade när jag kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0