Vilken inledning på 2009!

När jag gick ut i förmiddags var det strålande solsken, vindstilla o 9,8 grader minus. Isen var nu så stark så folk åkte skridskor nere vid stranspromenaden. Mötte ochså en dam där nere som pratade om att många i Askersund hade hosta med feber och frågade om inte jag kände nått. Nä, sa ja, det gör jag inte. Kan det vara nån slags influensa men det har jag ju för en gångs skull vaccinerat(stavas det så?) mig mot. Nånting som jag aldrig haft är kräksjukan. Har väl gen mot den! Ja, nu skiter vi i sjukdomar. Kan bara konstatera att jag sällan är sjuk!
                                      Hade ju tagit fina kort på dagens runda men dom tryckte jag bort innan jag skulle ta in dom i datan( även solen har sina fläckar) Tar nya i morgon. Skall bli lika fint väder då!
                              Ja, vädret är ochså intressant att ta del av. I datan bl.a. Jag går  ut i allt sorts väder utom störtregn, storm eller åska. O sån dag som det varit i Askersund o lite snö på marken. Året kan inte börja bättre! Konstaterar undertecknad!
                       Ah, vi tar en bild på en törnskata. Det blev bara så utav nån anlednig! Kylan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0