Filosofier på en bänk!


Kära gamla strandpromenad! Vem är väl som du!  På en bänk här satt jag o tänkte på om Elena Dementieva har nån chans i dag i semifinalen mot Serena Williams i Wimbledontennisen. Sen tänkte jag på att dom som gnäller över värmen o gnällde över regn o kyla innan dess dom kommer att få fortsätta gnälla i helgen o nästa vecka för då kommer.....  just det, regn o kyla!. Sen satt jag o tänkte med glädje på att Amerikanska elittrupper skall gå in i södra Afaganistan o skära svansen av talibanerna där och liknande........typer!
                         Gnällande, ja! I den svenska ankdammen gnälls det om allt!  Även jag gnäller o det över 2 saker. Jag gnäller över gnällande politiska ledare som ständigt gnäller. O sen gnäller  jag över islamistiska fundamentalister, såsom talibaner m.fl. Egentligen är det inget gnäll. Det är ett konstaterande att jag starkt ogillar dessa....typer!
                             Nu är det tennis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0