Vinner han idag så är han den bäste, absolut!


Ja, Roger Federer! För mig o många andra kommer du att bli detta! Jag tycker ju förståss att han redan är det men det gör inte alla! I dag kl 15 sätter jag mig framför tv:n och konstaterar detta när herrarnas Wimbledonfinalen börjar i tennis! Den "stackars" Murray höll ju inte för hemmatrycket utan förlora mot Roddick i semifinalen, så det blir ju honom Federer möter!
               Fotbollsallsvenskan satte ju igång igen igår efter 1 månads uppehåll! Idag möter bl.a. Örebro sk  Aik på Behrns Arena. Naturligtvis hoppas jag på vinst,  Rolf !
                      Idag var det 16 grader när jag steg upp. Perioden med kallare väder börjar väl nu. Jag kommer att sakna värmen, det är ju sommar!   Ja, apropå vädret så såg jag i tidningen att matchen i damallsvenskan mellan Kif Örebro o Göteborg igår sköts upp med en 20 min p.g.a. åska o skyfall. Hoppas herrarna slipper sånt skitväder idag. Enl datan skall det inte bli så men.... Och min grej (pinne) på balkongen är varken neråt eller uppåt, pekar rakt fram så att säga. O det är nått liknande med min barometer, mitt i mellan lågt o högt!
                        Jackpot fortsätter för 5 veckan i sträck på v-75. Hade själv 5 rätt, men vad hjälpte det! Nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0