Idag funkade det inte!


Nej det gjorde det inte på bloggen. När jag hade skrivit mitt inlägg så tryckte jag på spara o publicera men då hamnade en liten del på spara som utkast o sen  var det kört!  Men nu skall det funka sägs det! Jag tar med 2 av korten som jag tog idag. Det första ovan är taget precis innan jag kommer ut på strandpromenaden. Ett foto som jag gillar och som blir ännu bättre när man ser det i helbild på datan. Soligt i dag som synes och jag tog det lugnt på rundan. Lite stela vader p.g.a. mycket gående sen i söndags.

Det här måste väl vara prästkrage. Trädgårdsbaserad. Det är faktiskt kul att fotografera blommor. Kameran är bra lämpad för det för här får man ju "närkontakt". I morgon blir det middag på Klockarboden. I den ingick bl.a. kantarellsås. Bara en sån sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0