Lite mer Stockholmsbilder...


Här är ytterligare ett naturfoto och det är av hamnen i Sundbybergs området

Ja här är han, den relativt kände travkusken Roger Malmkvist.

Vilket detta loppet är har jag glömt men det har gått ett varv ungefär. Fenomenala banor var det på Solvalla o världsrekord o andra rekord slogs. Förutom de svenska hästarna Torvald Palema(så klart), Sahara Dynamite, Triton Sund o Jaded så imponerade följande hästar på oss!  Lufti Kolginis Moonlight Kronos, den nederländska Main Wise As, den franska Royal De Crapton och den svenska Raven D,amour. Invigningen imponerade ochså och var inte så lång o omständig !
Ja, här sitter då undertecknad med paret från Bodenområdet. Vi hade det trevligt som sagt och paret begriper ju sig på hästar. Det verkade inte som dom spelade nått men dom kanske hade lämnat in innan loppen som vi gjorde. Jaa, vi kom överens om att träffas nästa år på samma plats om det var möjligt. Man får nämligen vara tidigt ute för att få nån bra plats. Vi kom till Solvalla vid 1/2 niotiden o då var det inte många platser kvar, bara 2 vid vårt bord o dom tog vi! Sen vid Elitloppsfinalen var det så trångt vid borden o på borden o på bänkarna så jag gick o såg loppet närmare banan. O fotografera hästarna var nästan omöjligt

Kommentarer
Postat av: John-Erik

2009-06-04 @ 20:42:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/227
Postat av: John-Erik

Jag vill säga att jag ibland tittar på din blogg för alla vackra o trevliga bilder. Klart att jag också läser vad du skriver. Jag är tyvärr inte lika duktig.

J-E

2009-06-04 @ 20:44:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/227

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0