Nu är v-75 tipset klart!

Jag har ju tänt till lite på att tippa själv igen. Men jag är fortfarande med på svågerns tips! Idag var det svårt. Det går i Boden! Det är ju långt upp! Det vet en annan som bott i Luleå i sin ungdom. Städerna ligger nog bar en 4-5 mil ifrån varann. Om jag har några ideer. Det har jag  men jag är nog inte ensam om dom. Jag spikar i varje fall inte i gulddivisionen. Där har jag 3 hästar, 2,3 o 4.. Sen har jag en chancespik o en spik som är betrodd men.... man är ju tvungen o ha minst 2 spikar tycker jag! Jag tycker inte om när det blir för många tvåhästarslopp.
                                    Vad har jag gjort mer idag! Skrivit på Expressenbloggen, varit o handlat i regnet. Lagat en varm soppa till middag. Löst ett korsord. Pratat med Kalla. Nån motion blev det ju inte. Det regna så förbaskat. Sport är det ju inte så mycket i TV nu men nästa vecka visar dom U-21 E.m på tv 4 sport och för-Vm i Sydafrika på SVT. Fotboll i båda fallen!.
                                I kväll hoppas jag att det är nån deckare. Skall se efter på TV-planeten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0