Va ere frågan om, är det höst?


Idag var det faktiskt så svalt när jag gick ut att vantar inte hade varit helt fel! 7 grader!  Men påverkar växtligheten gör det inte. Det här måste väl vara rohdodendron som jag fastna för! Rundan skarp i vinden
                                Idag har jag gått över till husets(Askersundsbostäders) bredbandsnät. Skönt slippa modemet med "klump". Ni vet den där svarta fyrkantiga grejen som man sätter ini eluttag. Det enda jag behövde göra var att ringa Telia o säga till om bytet o sätta sladden från datan i vägguttaget! Sen tog det nog 2 tim. innan det funkade. Och dessutom är hastigheten snabbare än den jag hade innan! Alla tiders!
                            Mer då? Jo, nu kommer solen fram! O i kväll sätter U-21 em i fotboll i gång. Det går på tv sport o matchen i kväll går mellan Spanien o Tyskland. Den blir nog mer spännande än den igår mellan Spanien o Nya Zeeland i för-vm i Sydafrika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0