I dag är jag irriterad!


Ja, det är jag! I går kunde jag plötsligt inte höra på min musik via yuotube. I stället stod det att jag skulle installera Adobe flasch nr 10, nånting sånt. O detta går inte! Nått program saknas väl på Windovs för att det skall gå. Det är precis som man tappat glassen i sanden eller gottispåsen! Datorn vill helt enkelt inte ta emot det!
                       Rundan gick bra idag men det är fortfarande kallt på nätterna så "promenadstråken" är fortfarande isbelagda. Här runt i kring brukar rådjuren stå ibland o titta, alldeles stilla. Jag hoppas ochså jag kan komma nära dom som  damen jag mötte  häromdan!
                     I e.m har jag varit o handlat o lämnat in mitt lilla v-75 system. Kalla, parakiten börjar bli riktigt sällskaplig och jag kan t.ex. sticka fram en bit äpple till henne som hon kan "nafsa" lite på. På min lilla nyaste hibiskus är det nu knoppar och dom omplanterade växer som attan! Har 3 st! Jaa, dass var alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0