En vanlig dag på "jobbet"


En vanlig dag på jobbet var det! För mig är det ju motionen i Askersund
som är som en dag på "jobbet" O vilket jobb sen! Att ha betalt av staten o gå
ut i naturen o motionera o titta o lyssna, få kondis mm. Sen kommer det ju
"småsemestrar" då och då som t.ex gårdagen! I morgon skall jag och en del
SPF-kompisar åka  norrut nån mil på "upptäcktsfärd". Och om 2 veckor åker
jag till Stockholm i fyra dar. Är man pensionär får man på nåt vis söka vardagens
tjusning, dels på grund av sämre inkomst men ochså p.g.a. att man uppkattar den
på ett annat sätt.
                           Nu är det slut på vårbilderna. Vi har ju följt vårens "framfart" under några
månader. Nu skall vi snart hälsa sommaren välkommen. Den visade ju sig lite i april!
                   Ja, jag tar en bild med från gårdagen där jag sitter mellan mina systrar. Fick
den idag via nätet av en av mina svågrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0