Vad är det frågan om?


Nu när jag gått in i datan så gick jag först in på Politikerbloggen. Där läste jag om politikern som köpt sex av en ung flicka och varit med i nån slags sexhärva dessutom. Ja, o inte nog med det. han har varit med i Kyrkoförmäktige ochså o jobbat med ungdomar dessutom. Ja det finns ju rötägg både bland politiker o andra människor! Jag tror det finns o har funnits mycket mer "lik" i garderoben hos många människor än vi tror. I Örebro tyckte jag hörde på radio att en 13-årig flicka bjudit ut sina tjänster via internet eller nått likn. och att män nappat på det.
                     Ja, nu pratar vi om nått trevligare. Rundan gick bra o efterföljande yoga. När det gäller det här med min matförning så har jag smör som pålägg o äter ett ägg om dan. Det tror jag är bra när man motionerar så mycket som jag gör. O parakiten Kalla o jag åt gröt på samma gång. Få se om jag kan arrangera nån bildtagning av det hela. Nu kom solen fram precis. O sen funderar jag på om jag skall vaccinera mot grisinfluensan eller inte. Jag tycker gris låter bättre än svin. Jaa, o "svin" kan man ju tänka på när man läser inledningen av dagens inlägg!
                Ja, det glömde jag ju! I dag syns Stjernsunds slott betydligt bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0