Idag är jag trött o lite besviken...


Ja,jag är besviken över att Roger Federer förlora mot Del Potro. Och trött är jag för jag såg denna fantastiska match i natt. Klockan var nog 2-3 när jag la mig. O andra sidan så ger jag spelarna vars en hibiskusblomma. O varför? Joo, för att jag anser att Federer är en fantastisk idrottsman överhuvudtaget. Och Del Potro får den för att han var bäst i den här matchen. Han är ju inte mer än 21 år och sen är det roligt att det kommer fram en spelare som kan ta upp kampen med dom etablerade.
                 Apropå mina hibuskasar så blommar dom fortfarande. Fotot tog jag idag! För övrigt så gick jag upp vid 7-tiden ändå, åt frukost o hade lite pappersarbete. O det berodde på att jag efter 6 år förstod att vill man få ut sin premiepension så får man söka hos myndigheten för att få ut den. Jag undrar hur många som vet det? Nu är jag ju född -38 så vi har bara fått 2 % så att säga av det nya pensionssystemet. Inte blir det många tior mer i månaden jag kommer att få men jag tänker inte skänka bort några pengar till PPM o staten!
                Idag har vi spelat boule nere vid strandpromenaden. Vi fyra SPF:are som brukar göra det. O jämnt blev resultatet! Och vilket kanonväder vi har just nu. I morgon blir det motion som vanligt. Strävar nu efter att gå ner 2-3 kilo till 83-84 beroende på att några kilo mindre är bra för ryggen o benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0