Det blir en "snabbis" idag!


               Jaa, nu förtiden hade väl inte undertecknad vågat sig på en snabbis, en sådan som läsarna kanske tänker på. Dessutom har jag alldrig gillat snabbisar! Nä, vad det är frågan om är att bloggen blir en snabbis
                              Snabb lång runda idag med fortsatt koncentration att med större tyngd gå på "framfoten". Bilden visar bron som går in till Askersund i väst-östlig riktning från riksväg 50.

 Vid Kvarnbacken gjorde jag mig av med lite vätska och fick då inne i skogen syn på denna ganska nya myrstack där ett idogt arbete förekom. Myrorna var rätt små för att vara skogsmyror, tyckte jag. Sen kom jag hem o sen åt jag frukost o sen gick jag och veckohandla!
                               I kväll spelar Djurgården mot HV i finalserien i hockeyn. Heja Djurgården säger undertecknad. Så tycker säkert sonen Peters Anna ochså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0