Goddag på er!


                         Färgen på Kalla passar ju x-tra bra nu när det är påsk. Det är bra med Kalla och bra har hon det ochså. tänk o ta ett helt kök i besittning. Jag har ju varit med o planerat så lite har jag ju att säga till om.
                        Vad vi skall göra i påsk? Joo, köra vårt vanliga race. Dock har jag köpt påskgodis att ha till lördag då V75 går. Mycket ishockey blir det ochså på TV. Och jag går ut mina rundor som vanligt! Ja, goa mackor skall jag ochså göra på lördag. O jag har mycket att se fram emot men då får inte Kalla följa med! Nån måtta får det va! 
                        Vistelser kommer att företas med början i slutet av maj i Stockholm, i juni i Simrishamn, juli i Hjo och då i augusti i Örebro. Jätteroligt att ha i vänten! Uj,uj, uj säger en gammal Örebroare.
                      Från det ena till det andra. Mina hibiskus har ju klarat sig nu i flera år o klippta blev dom i februari. Och dom växer så. göder dom en gång i veckan nu. Och dom brukar blomma så in i... Och jag tror det kan komma blommor ganska snart, om nån månad eller så. Sen håller dom på till oktober, mer eller mindre!
                         En trevlig påsk på er önskar undertecknad och "kycklingen" Kalla!
                 Fresten vet ni det att posten skall ta nya grepp i syfte att spara pengar. Specilautbildad personal skall få öppna brev och  i stället för att dela ut dom skicka dom vidare via emejl! Ett försöksdistrikt skall väljas ut och de som inte har dator skall få gratis utbildning och förväntas köpa en sådan! Jaa utvecklingen går framåt minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0