Minsann! Idag joggade jag en bit!!


                              Inte här dock! Detta är en bild från den s.k. Långsjöleden som följdaktligen går runt sjön med det namnet! Här har jag och min kompis Torsten fotvandrat ca 5-6 tim  2 ggr! Det är ett tag sen. Långsjön ligger väl precis i början av  Tiveden kan man säga och 1,5-2 mil från Askersund sydväst åt! Närke har otroligt många vackra platser. Och den mest kända leden är väl Bergslagsleden som jag tror även går in i Västergötland
                      Joggade ja! Idag joggade jag en bra bit på gräset vid strandpromenaden och senare ochså, 3-400 m ca. Det gick alldeles utmärkt och när jag skriver detta känner jag inga "bivekningar"!
                   När jag sen badade efter maten och övningarna för höften så ringde min son Martin! Fick gå upp ur badet, svara, hämta den rörliga telefonen och sätta mig i badet igen o fortsätta samtalet! Vad han ville? Det skulle ni allt vilja veta. 
                   Igår åkte Djurgården dit i sudden mot HV och sejouren I Jönköping sluta 1-1. Nu är det match i morgon i Stockholm igen. Vinner Djurgården så blir det en avgörande match i Jönköping! Det hoppas jag!
               Nu skall jag titta på veckans V75-tips! Håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0