Äntligen höll hälsenan för den ordinarie rundan!


Ja, efter en och en halv månad. Men tack vare det så fick jag träna lite andra benmuskler med idogt cyklande! Och den rundan vill jag ta nån dag i veckan. Fotot här är ju från ankdammen på hembyggdsgården. 2 ungar blev det i år !

Sen kom jag ner på strandpromenaden. Och nere vid den så hade cirkus Viktoria slagit upp. Vilken utsikt cirkuspersonalen har!!  Och på håll kan dom se Stjärnsunds Slott som kanske blivit lite mera känt sen kungabesöket. Slottet inköpt av Carl den X1V Johan, kungens anfader om nu inte nån visste det?!
Nu skall jag banne mig cykla o handla. Handlar om inget oförutsett hänt på torsdagarna. Och höjdaren idag hittils var att jag kunde gå min runda igen som vanligt!  Ikväll kommer det en höjdare. Den första intervjun med en partiledare. Vem som börjar av dom fär ni ta reda på själva. Jag skall se varenda intervju. Det tillhör "allmänbildnig", tycker jag!! Spännande blir det iallafall och jag kan inte fatta att det har gått 4 år sen det förra valet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0