Mycket skogsluffning o hälsenan höll!


                Och cykling i går. Om nån tror blåbären är slut så dementerar ovanstående foto detta. Det finns fortfarande men lingona är inte riktigt mogna ännu. Eftersom frysfacken i kylskåpet är fulla så använder jag dessa bär i nuet

          Om jag hittar sådana här så använder jag dom ochså i nuet. Steker upp dom till maten. Det här får man så att säga på köpet när man plockar bär. Och som vanligt inga andra i skogen och plockar!

           Och det var inte mer bråttom än jag kunde sätta mig på den här bänken o mysa o filosofera. Om vad då? Jo, bl.a. tänkte jag att de som tycker det är så eländigt i Sverige, de kunde ju ge sig ut i skogen o plocka av dess läckerheter. Det är ju rent gratis!
                 Nu har ju engelska fotbollen kommit igång! Alla tiders. I kväll kommer en intressant match. Manchester City-Liverpool. Nu skall jag gå och ringa till min son Bengt! Det kan ju vara kul att snacka med nån som är nöjd!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0