Nu var det min tur att göra en prestation!


             Javisst, trött men med ett leende på läpparna efter gårdagens bragdlopp av de svenska killarna på dubbeljakten så gick jag ut på min motionsrunda i f.m. Överallt, på småvägarna, var det inte upplogat(inte o begära). Så det blev delvis snöpulsning idag.

                    Här är guben på väg mot kvarbacken på sin långa runda, -11 c och blåsigt men soligt.

                Och här har jag passerat kvarnbacken och har väl en 20 min hem.
         Det blir inte så mycket  mer ordande i idag. Bilderna talar.
             Blev inget på V75 igår, ett tag sen, men vilken kvällssport på Tv, högsta klass! Jag skall titta i kväll som vanligt på OS, ingen fotboll. Och i morgon bitti kl 6 skall jag se på Sverige -Finland i herrarnas uppgörelse i ishockeyn. Har redan ställt klockan. Och efter det går jag min runda och hoppas på lika fint väder som idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0